Kaffe

Tack snälla människa som uppfann flextid!

Sitter nu hemma i soffan med en kopp starkt kaffe. Kom hem för en stund sedan och röjde över stallet och sjönk sedan ner i soffan med "Vi i villa". Tyvärr var den hur tråkig som helst men man kan väl inte begära mer av en gratis tidning.

Så här sitter jag nu och samlar kraft. Åkte på flit förbi dagis för att få en stunds lugn och ro. Just nu struntar jag i de extra milen i bil för att hämta henne, värt varje öre!
Mina underbara stora barn har kastat medlidsamma blickar på mig och har inte ens höjt rösten till varandra sedan de kom hem.

Ikväll är vi ensamna hemma. Jag har agendan klar framför mig:

17.00  Tvinga hit Felix för att sysselsätta Lovis, gärna med sin mor så jag håller mig vaken

19.30  Lägga Lovis, (EN gång)

20.00 Krypa upp i soffan med Julia och Linn framför "Äntligen hemma" (Är inte så bra som förr men i brist på annat...)

21.00  Göra ett miljöombyte och se på "Greys Anatomy" (är lika bra som alltid) mitt i sängen med katterna som sällskap

22.00   släcka lampan och sova.

Jag klarar nog inte av allt för stora avvikelser, särskilt inte punkterna Lovis läggning och släcka lampan.


Kommentarer
Postat av: Anna

är det inte imorrn greys ä, tror det dh i kväll.

2008-11-18 @ 19:52:20
Postat av: Anna

är det inte imorrn greys ä, tror det dh i kväll.

2008-11-18 @ 19:52:44
Postat av: Anna

är det inte imorrn greys ä, tror det dh i kväll.

2008-11-18 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0