Kväll

För oss som inte är vana särskilt mycket i aktivitetsväg, har detta varit en intensiv men trevlig helg. Nu är Martin firad och barnen har fullständigt stupat i säng, även de stora som inledde förmiddagen med bio med sina killkompisar.

Nu är det dags att varva ur och ladda om för imorgon bitti.

Då får vi ett besök av de sociala myndigheterna.

Då kommer sannorlikt ett beslut. Känns som det finns två bud.

1, Vi får ett kontaktbarn att skämma bort (med kärlek, något annat, typ pengar, har vi inga) så som det var tänkt.

2, De nekar oss ett kontaktbarn, bedömer oss som direkt olämpliga att ha barn och tar med sig de tre som finns.

Viss oro finns inför imorgon.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har totalt glömt bort att ringa och gratta min kära kusin idag...inte för att jag är så mkt att prata med just nu, ligger nerbäddad med feber och ont i halsen! Ge honom en STOOOR GrattisKram från oss häruppe! Hipp Hipp Hurra på Martins födelsedag.. HostHOST Nej, tillbax till halstabletterna!

2008-11-30 @ 22:09:23
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, jag var in och läste din bolgg i går efter att vi hade pratat i telefon. Vi har helt glömt Martins födelsedag....Gratta honom med massor av kramar fårn oss i grums...kram kram..

2008-12-01 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0