Ledig morgon

Hästarna fick sovmorgon men är ute och äter sin frukost sedan en timme tillbaka. Julia och Linn hade sovmorgon,  har ätit sin frukost och åkt till skolan. Mor  i huset hade sovmorgon och njuter av sitt kaffe. Lovis hade sovmorgon, har tittat på sin frukost, sitter klädd och glad och tittar på barnprogram.

 Smul-ungen ♥

Kan sammanfattas som en riktigt bra morgon.

Dagen idag ska bestå av lite pysslande och städande. Ska också njuta av att vara hemma. Jag saknar mitt hem när jag jobbar mycket, trots att det finns så mycket att göra här jämt.

När skolan slutat ska vi till skolan och ha utvecklingssamtal med Julia och hennes fröken. Inget jag oroar mig för, jag har svårt att tro att hon missköter sig. Läxorna läses flitigt varje dag och hon har bara frånvaro när hon är riktigt sjuk.

Det är en fördel med skolbuss. Barnen kan inte skolka hur lätt som helst. Särskilt inte då vår busschaufför ringer mig eller Martin om inte barnen står och väntar. (Om vi glömt sjukanmäla).

Martin hade planer på att flexa hem från Skövde och mysa tidig eftermiddag med oss. Trevligt!

Så sist men inte minst en "krya på dig kram" till min vän långt, långt borta, som har feber och ont i halsen. Det är jättesynd om dig!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh vad söt hon är mitt lilla kusinbarn! Ibland längtar jag hem alldeles förskräckligt för jag saknar er så allihop, fast jag hoppas ni saknar mig lite med såklart! ;) Tycker alla barnen hinner växa en decimeter mellan varje gång vi ses, fast det ändå är rätt ofta! Krama barnen från mig, även H och L när ni träffas!

2008-11-19 @ 12:07:59
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0