Liten och trött

Lovis somnade på 10 sekunder.

Har hållt henne tvångsvaken i nära 1½ timme. Hoppas den gnälligheten jag, Julia och Linn fått stå ut med belönas med en sovmorgon.

Kan ju bli att hon vaknar på "tvären" - trött från start imorgon om jag har otur.

Men då vet jag någon som inte får sovmorgon på sin födelsedag på söndag! Då blir det pappa (som det frågas efter typ varje timme) som får njuta av morgonstunden!

Nu är det iaf lugnt och tyst (om det inte vore för något eländes program som de stora tittar på, det kan framkalla ett gigantiskt EP anfall) och hon (Lovis) sover som det oskyldiga barn jag gärna vill tro att hon är.

Men vänta här...

Mormor finns ju här på söndag morgon! (Eftersom vi är på julbord på lördag och hon pasar alla barn på kvällen)

Jippie, hon får henne förstås! (Grattis mamma/mormor, du vann en tidig morgon med tecknad film och frukost i soffan!)
(och jag ska sova, sova, sova!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0