Lugnet före stormen?

Har i skrivande stund tre patienter. En fjärde på väg upp. Den femte ligger på uppvaket. Minns inte när jag hade en så här lugn kväll sist.

Lite farligt att ha det lugnt, (och säga det högt). Man vet aldrig när stormen kommer......

Jobbar solo ikväll, min student är sjuk. (Krya på dig).

Dessutom längtar jag hem. familjen har roat sig på badhuset idag, och jag fick inte följa med....!
 
Imorgon bitti åker Martin till sthlm och så går vi om varandra fram till onsdag kväll. Jättekul - Not!

Va´ negativt allt lät, jag har ju en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: K

Ni var skitsnygga på kalaset!! Hoppas veckan går fort, både för dig o för mig...

2008-11-03 @ 07:29:01
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0