Något att längta till!

Ibland händer det fantastiska saker. Idag, när jag öppnade posten efter maten hittede jag det här;





Svärmor (och svärfar) bjuder oss (dom är så, mina svärföräldrar, det spelar ingen roll om man protesterar mot denna givmildhet, jag har försökt i 15 år) på en resa till Alcudia på sin födelsedag i Maj! Lycka! Så underbart härligt att jag inte vet hur vi ska tacka henne.





Jag kan se mig här, plaskande (likt en val men ialla fall) med alla barnen. Hotell så nära havet att vi nära på kan bada fötterna från balkongräcket! Jag längtar redan alldeles förfärligt mycket! Oh, vad det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhhh vad vi ska ha det gööött!!! Åh ungarna får leka hela dagarna och bada och njuta, jag tror att det kommer bli en viss skillnad mot Kreta resan och vad säger du om Kos resan???

Vilka suveräna svärföräldrar vi har, kan inte bli bättre!!!

2008-11-06 @ 22:32:09
Postat av: K

Läste minsann igår, du skriver så flitigt Maria, men hann ej kommentera... Du/ni förtjänar resan till 110%!! Låter SÅ underbart, åh!!!!!!! Är dyngavundsjuk och superglad för er skull! Hälsa dina fina tjejer ( och Martin med, om du så vill, hö hö )! Kramar!!!

2008-11-07 @ 07:48:14
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: A

Lyllos, inte ett dugg avis!

2008-11-07 @ 12:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0