Nästan

Vi somnade tidigt igår, allihop. Linn gick upp vid niotiden för att måla lite. 10 minuter senare klev jag ur duschen och då sov hon. Julia låg halvsovande i sin säng och såg "Idol". Vi led av äkta fredagströtthet igår.

Jag somnade tidigt fyra gånger faktiskt. Pannan kokade och levde rövare varje halvtimme och jag somnade så gott däremellan. Framåt 22.30 var jag ganska sur på pannan och funderade allvarligt på att slå sönder den.

Men jag fick nästan sovmorgon i morse!

Tog ut hästarn vid halv sju, Lovis sov gott i min säng när jag kom in tillbaka. Smög mig ner och somnade om. När klockan var åtta ville hon gå ner, mutade henne med att se på TV;n i sängen. Hon muttrade några gånger men var kvar. Jag hörde signaturen till "Kalles klätterträd".

Sen vaknade jag av ett vrål 20 cm från örat att "Du måste komma ner nu mamma och hjälpa mig! Jag kan inte få på TV;n och jag vill ha flukon (frukost)!

Hoppsan, klockan hade blivit nio.

Well, frukosten är serverad. Morgon "Bompa" har större bild. Jag dricker kaffe. Jag tror att vi är nöjda båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0