Nu är det kört...

Jag som lovat mig själv att inte öppna den stora burken med skumtomtar före första advent, föll för frestelsen och tog en.

Men den (tomten), kände sig väldigt ensam nere i magen så jag åt en kompis till honom.

Nu sitter jag här och funderar på om de kanske vill ha ett större kalas, med ca 20-talet gäster..... Det är inget besvär för mig, säkert!

Svåra frågor så här på kvälls-kvisten.

Men det faktum att min bikini vägde 8 kg när vi var i badhuset härom dagen får nog väga över, och festen får tomtarna stå över. Undrar om jag kan stå över tomtarna....

Kommentarer
Postat av: K

Eat them...eat them all!!! ( Skumtomtar är ju godast i världen...mmm )

2008-11-27 @ 22:04:28
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Madelene

Party på 2 är väll inte så kul, du borde åtminstone unna dom att vara ett sällskap på sisådär 7...kanske 8 lr 9 t.o.m :D

2008-11-27 @ 23:13:41
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0