Ny arbetsvecka

Snöstorm och iskyla ute. Inte så man applåderar på morgonen direkt. Den här veckan ser inte bra ut till att börja med men kommer att ta sig fram emot helgen. (Julbord och 35-års kalas. Har en inbokad aktivetet på onsdag också, ser verkligen fram emot en date med arbetskompisarna utanför arbetsplatsen)

Martin åker imorgon och kommer inte hem förrän på lördag f.m.

Känner mig alltid orolig när han försvinner, vet inte varför. Givetvis fixar jag och barnen vardagen på egen hand! Men...

Jag har ingen vana att fixa allt på morgonen, det ska erkännas. Ungar till skola och dagis, hästar som ska ut och en panna som måste tändas på morgonen får mig redan idag att tänka på när jag måste stiga upp. (Jag ska helst hinna till jobbet själv också).
Det löser sig, det vet jag, Martin fixar ju detta varje dag!

Bara vi håller oss friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0