På ett ögonblick

Tänk att en bra dag på bara ett litet kick kan bli så mycket sämre...

Börjar från början.

Vi gick ut i det fantastiska vädret, Lovis och jag. Fixade till hästhagen där några staketpinnar lyckats välta (hur är en gåta) och elsnöret hängde och slängde (att hästarna stod kvar i hagen är även det en gåta men en lycka).

                                   


Efter lite klapp och mys med de stora flickorna tog vi itu med stallarbetet. Det gick som en dans, för jag hade en väldigt bra dräng idag.


 

Rent och fint ska det vara!




Tungt, men det går om man bara vill!


Efter detta begav vi oss till Kil och uträttade massa småärenden. Det var då det hände.

På konsums parkering.

På den snålt tilltagna parkeringen skulle jag tråckla ut en stor volvo. Hade allt fokus på höger framskärm när det brakade till som f-n bak på höger sida.
Då hade en bil bakom också börjat backa ut. Förmodligen är vi lika skyldiga båda, han hade kunnat vänta på sin tur alternativt tuta.

Men nu är det som det är.

Martin tyckte att vi skulle ta på oss skulden, så det är bara att inse att det inte blir någon platt-TV för skatteåterbäringen som kommer till jul.

Som grädde på moset drog himlen ihop sig och blev svart. Så nu är det full snöstorm ute.
Lika trist väder som mitt humör med andra ord.

Kommentarer
Postat av: zanna

Nej va trist med bilen! Men tur att det inte blev värre än vad det var ändå.. hemska tanke ha en trevlig helg med hopp om soligt väder! ;)



kram!

2008-11-21 @ 14:06:01
URL: http://klemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0