Snart

Jag tror och hoppas min gubbe sitter på tåget nu.

(Vill inte ringa, har en känsla att han sover, han hade julfest i natt...)

Äntligen blev det lördag och han är hemma om några timmar.
Då ska vi piffa till oss och gå på julbord, sedan är det efterfest hos Martins bror och hans fru (de är inte gifta men jag gillar inte uttrycket sambo, särskilt inte efter ca 10 års förhållande, villa och barn).

Ser fram emot den här kvällen. Massor.

(Om någon ringer och säger att han missat tåget passar säkert inte nyckeln i låset när han väl kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Anna

De får bannemej slå till snart (a o m alltså), jag vill gå på fest.

2008-11-30 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0