Super B eftermiddag

Vi har haft så kul. Jag och alla barnen.

Vi har blivit bjudna på middag och fika, massor av bus och spring (och högljudda skrik, min yngsta), skratt och fniss.

Vi stannade långt längre än vad vanliga seder och bruk tillåter, men vi ville inte hem någon av oss. Klockan flög iväg och tillslut var vi tvungna att åka om inte en insomningsolycka skulle inträffa i bilen på väg hem (min yngsta, det också...)

Tack snälla kerstin, Arvid och Nils för idag! ♥

Nu är vi hemma och det är bara läggningar av hästar  och barn kvar att göra, sedan är den här dagen slut. Liten sitter redan i soffan med kvällsmat så det dröjer inte....

Imorgon ska jag ge mig på att fixa en sådan där proffsig "Martin morgon", dvs ut med hästar, väcka ungar, tända pannan, lämna på dagis och stå på jobbet absolut inte en minut senare än 7.30, då har jag stulit 45 minuter på flexen och mer pallar inte kontot....

Men det fixar jag! Efter den här eftermiddagen är jag glad och hoppfull!

Kommentarer
Postat av: K

TACK själva - vi hade superkul!!! Kom snart tillbaka!!!

2008-11-27 @ 19:19:33
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0