Sus och dus

Vår lata lördag fortsätter.

Efter en fika uppe i skogen (då vi fick med oss två pojkar hem på övernattning) åkte vi hem och stekte 2000 st pannkakor till lunch. Pojkar äter mer än flickor, helt klart!

Nu ska jag, Martin och Lovis piffa till oss lite för att åka någon kilometer och bli bjudna på middag, hur lyxigt är inte det?!

Där finns tvillingarna Tom och Sabina som är lika gamla som Lovis så jag anar att både vi stora och lillråttan får vad vi vill ha vad gäller sociala kontakter. Det var alldeles för länge sedan vi såg dem så det finns mycket att prata om ikväll.

Att det ska vara så svårt att hinna träffa sina vänner, frustrerande!

Linn och Julia valde kompissällskap istället för att följa med. Kanske var det lika bra. Linn och jag har bråkat mer eller konstant sedan jag kom hem från jobbet igår.
Kan vara skönt för oss alla med en paus ifrån varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0