Trötta

Sitter nu åter i soffan, rödögd med svidiga ben. Tidsbristen gjorde att jag tog snabbaste vägen till släta ben, dvs rakhyvel. Vi kommer inte överens, så är det bara.


Vi har haft så roligt att kameran mest låg i väskan, vi ville undvika fler bad för den stackarn......

Tränade mina stora flickor att simma längder, det gick riktigt bra men vi behöver träna lite till innan simborgarmärket är i hamn. De vill gärna passa på att gå i den grunda delen och det får man inte!

Vi tränade också lite livräddning, de drog mig i livboj, jätteduktiga! Ännu mer imponerad av deras insats blev jag när jag själv drog Martin 25 meter, det kändes i benen!

Nu kanske det framstår som om turen till badhuset var rena träningspasset, så var det verkligen inte, det lovar jag! Lovis och de  stora flickorna röjde på ganska bra, jag smet in i bastun och uppnådde nästan Nirvana, så fridfullt var det där!



Trygg hos storasyster (är inte rädd utan henne heller, tyvärr)



Se upp, här kommer jag!! (flickan i söta baddräkten bakom vet jag inte vem det är)


Och ett litet kort för skrattmusklerna



Söt, till och med nu, fullt med sylt runt munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0