Ångrade mig....

Slängde ut allt ur frysen, tömde kylen och köket såg ut som ett slagfält. Då ångrade jag mig, jag var ju trots allt ute och festade igår....


När det såg ut som värst....Bakom skåpen stod också himlans massa saker.

Från kyl och frys åkte sammanlagt 6 ICA-kassar ut med gammal äcklig mat. Vill inte tänka på vad dessa matkassar kostade oss i inköp....
Kylen luktar nu badhus = bakterifritt med hjälp av klorin. Känner mig jättenöjd, damerna från "Rent hus" kan inte hitta en endaste bacill ens i lilla avfrostningshålet i kylen, där rann det igenom ansenliga mängder klorinlösning!

Nu är det dags att handla till Linn´s kalas. Tyvärr väldigt dålig uppslutning, sjukdom och andra inbokningar satte lite grus i maskineriet för tjejerna. Men de som kommer får väl ha desto roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0