Den som spar - hon har!

Så här på kvällskvisten blir jag alltid lite hungrig. Inget onormalt antar jag, de flesta äter väl kvällsmat. Men jag är sällan som andra, bla äter jag helst inte smörgås, om jag slipper.

Om jag inte får piffa dem på mitt sätt vill säga, för då går det ner. Livsmedelsverket skulle nog smälla av om de visste om mina matvanor, men det gör de inte, ha!

Kvällens smörgås således:

Polars tekaka (bästa grundbrödet till nästan alla mina varianter)

Grönpepparsås från igår i ett lager på istället för smör (ingen som helst skillnad kalorimässigt dock...)

Ett härligt lager ruccula sallad

Fajitas kyckling ovanpå (kvar från igår)



Attans vad gott, hann äta en innan jag kom på att jag kunde visa er....

Kommentarer
Postat av: Annika

Men så klart att jag vill vara vice ordförande! Borde ju ha en sekreterare oxå :) Sedan klarar vi oss bra!



Himskans god smörgås hörre du!

2008-10-26 @ 21:22:14
Postat av: Anonym

bra val på bröd

2008-10-26 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0