Film är bäst på bio

Dyrt som skam är det att ta ungarna på bio, men ibland är det värt det. En del filmer, som Arn, ska ses på storduk.

Vi grinade ikapp, Julia och jag, hon när hästar dog, jag när barn dog. Vi är i lite olika skeden i livet.....

By the way, Lovis är nyklippt, igen.

Hon var med farmor hos sina kusiner "bästa Hugo och Lovisa", körde då en lekssaksbil genom håret som spann loss och lindade hennes svallande lockar  (var väl att ta i men de få kära strån hon har) i hjulen. Sax var enda boten på det problemet. Håhåjaja....

Söndagen börjar gå mot sitt slut och jag har verkligen tagit det lugnt idag. Inte grävt, inte städat. Bra gjort av mig.
Nu blir det slappa i soffan tills det är dax att krypa till sängs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0