Full fart!

Ny dag nya utmaningar!

Nu har jag precis tömt frysen. Ska bli spännande att se hur mycket plats det blir när all is är borta och mat av oidentifierbar art kastats bort.

Kvällen igår var riktigt trevlig, vi satt hos en gammal (hon är ung men hon jobbar inte hos oss längre) arbetskompis och skrattade och pratade om barnförbjudna saker, skvallrade och drack.

Plötsligt var kl 23 och vi var tvungna att ta oss ner till stan om vi skulle få plats på någon lokal.

Jag kan konstatera att jag inte gillar krogen längre. För mycket folk, för trångt i baren, för hög volym överallt och folk luktar svett och fis.
Jag tillhör den skaran som aldrig vill lämna förfesten, jag tycker om den typen av umgänge. Mysigt och glatt med folk jag tycker om och har något gemensamt med. På krogen måste jag samsas med fullt av folk som uppför sig dåligt.
Tog nattbussen hem och mår därför prima idag.

Ska nog ta kylskåpet som projekt efter morgonkaffet. Har mest gjort punktinsatser där sista tiden.

Kommentarer
Postat av: bror

Man får i regel inte roligare än man gör sig ...TANT

2008-10-04 @ 17:11:16
Postat av: Maria

- Har inte du bättre saker att göra än att kalla lillasyster för tant? Åka till förlossningen tex?

2008-10-04 @ 17:35:16
Postat av: Anonym

NEJ...............

2008-10-04 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0