Gammelmorfar Olle

Idag körde gammelmorfar Linn till innebandyn. Han tyckte det var så roligt att han stannade kvar och tittade på hela träningen, med nöje. Han såg och kommenterade allt Linn hade gjort på träningen, kommenterade hennes snygga mål och hade koll på alla andra också.

Det gör lite ont i magen när jag tänker på att jag själv är som den där Telia pappan. Han som råkar greja med datorn när sonen gör mål ni vet. Jag har inte datorn med förvisso men pratar så mycket om "viktiga saker" med andra föräldrar att jag missar i princip allt.....

Roligt iallafall att Olle var med och äntligen fick se idrottshallen som varit klar i ca 10 år. Han har inte haft ärende dit förut men nu blev det gjort, till slut.

Kul att "The old boy" fortfarande hänger i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0