Jag undrar...

Varje höst undrar jag hur det är möjligt att vi hunnit dra ut så många saker i vår trädgård. Undrar också hur det kommer sig att det som är så roligt att ställa ut på våren är så skit-tråkigt att ta in på hösten.

Har nu i ca en halvtimme roat mig med att ställa in kaninburar, hinkar och annat småtjafs. Lite saker återstår men jag gick in. Hoppsan!



Har ska grejer monteras ner ur träd och tungt ska bäras upp till logen.



Mer tungt som ska till logen + att jag måste tömma skottkärran från sommarens rester.....



Undrar varför jag sparat dessa petunior så länge, de sprider inte glädje direkt.....
Hösten är inte så flärdfull i min trädgård alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0