Kväll

Söndag kväll med en bra dag bakom oss.

Vi lyckades göra klart allt älgkött innan vi besökte store bror så vi kände oss väldigt lediga när vi åkte hemifrån.

Vi hade sån tur också, MAX hade söndagsmiddagen klar till oss när vi kom ut till Bergvik..... Jag ville förtvivlat gärna ha pizza men blev nedröstad, 3 mot 1 (Lovis röstade inte på något alls)
Lovis frågade i bilen vart vi var på väg

- Vi ska åka och äta hamburgare och pommes frites, sa jag glatt.

Lika glatt kvittrande från baksätet hörde jag min lilla matvägrare säga;

-Inte jag!!

(Nehej nej, lev på luft och kärlek då!)

Hemma igen har vi nattat hästar och plockat undan. Stoppat stora mattan i TV-rummet i tvättmaskinen inför ett planerat storstäd imorgon.
Har en vit trasmatta under bordet i TV-rummet. Den är helt perfekt, får plats i tvättmaskinen. All O´boy, marmelad, godisrester mm försvinner i ett nafs i 60 graders program.

Nu är det TV dags. Har ingen aning vad som finns att titta på men något, om än halvdåligt, brukar det finnas.
Ha en go söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0