Party

Imorgon kväll bör Karlstad hålla sig inomhus efter arbetet.

Då ska stora delar av MAVA´s personalstyrka ut på kalas. En del jobbar kvar, andra har bytt arbetsplats, en del är mammalediga. Ska bli jätteroligt att ses igen.
Först ska vi träffas hos  min f.d. arbetskompis och stärka oss, (kanske jag  inte pallar mer än det men hoppas...!) för att sedan gå down town på Lokal.

Det var så länge sedan jag var ute med arbetskompisar att jag inte minns när det var, om man bortser från klinikfesten i Maj. Barn i kombination med landsbygds-liv gör tyvärr att det känns bekvämare att stanna hemma.

Just nu är jag jättetrött efter jobbet, hoppas arbetsdagen imorgon blir lugnare (troligen inte, vi är kort om folk fortfarande, nåt skitbeslut att vi inte ens får ta in vikarier innan det är klart vart Caremas folk ska ta vägen...!!??) så jag är riktigt piggelin imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0