Söndag

Sovit dåligt.

Uppe tidigt och släppte ut hästarna och gav dem frukost, kunde absolut inte somna om sen.

Lovis ville ha morgon halv åtta. Martin tog det, tack! ♥

Förstår inte hur jag ska orka jobba imorgonbitti, ikväll går det nog rätt bra men när klockan ringer imorgon vet jag någon som kommer släpa sig ur sängen.

Någon som kommer hoppa ur sängen imorgon är Martin. Det är första dagen på ÄLGJAKTEN imorgon och det är årets happening, för honom....

Jag var med en dag för många år sedan och något mer tråkigt får man leta efter. Sitta helt tyst en hel dag. Inte ens nysa får man göra. Vid ett tillfälle ställde jag ifrån mig O`boy muggen så det lät och fick en arg blick av Martin.

Nämnde jag att Linn ska med till skogen en dag?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Har ni en blivande jägare i familjen månntro? Jag skulle ha svårt att hålla käft en hel dag då jag har behov att säga ungefär en miljon ord på en dag! Hahaha! Vi ses till helgen! Kram

2008-10-13 @ 13:24:20
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0