VAB

Igår kväll hade Lovis ont i örat. Fick panodil och sov som en stock inatt. Vi gjord dock upp att om natten är trasslig eller om jag hunnit till jobbet skulle jag komma hem och VAB´a, Martin var tvungen till Uddevalla idag.

Natten var som sagt lugn. Gick upp i vanlig ordning, piffade mig och for iväg.

Martin ringde när jag hunnit 4 km.
- Hon är sjuk, du kan vända direkt.

Vände, släppte ut hästarna och gick in. La mig igen.

Hon är bara halvkrasslig, vi kommer få en fruktansvärt tråkig dag. Hon hostar men har inga andra symtom på någonting.

Halvkrasslig = grinig

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmm... jag fick oxå gå hem å vabba med en halvkrasslig skrutt!

2008-10-21 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0