Vilken kväll

Igår kväll fick jag en drink av min käre man och sedan fick jag öppna paket

Drinken med mjölk och likör sparkade Lovis ut rakt ner i datorn som stod på golvet  Nu saknas punkt caps lock komma och ibland gör datorn dubbelbokstäver::::::: Skit

Hur som helst; fick en fin skål av Linn i trä; biljetter för två till en föreställning som heter Svenska typer och en ny
mobil
En heltf vanlig fin mobil; utan kamera och konstigheter
Nu ska jag snart öppna släktpaket

Kan inte skriva mer; kan inte backa och rätta; och alltf klibbar::::::: Alla siffertangenter är döda:::: Men jag har det bra på min födelsedag: utropstecken

Kommentarer
Postat av: K

GRATTIS för bövelen!!!!!!!!!!!! Stor kram från Hynboholm!!!

2008-10-18 @ 10:34:07
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Marina

Grattis grattis svägerskan!!! Vi ses i Solbacka sen....

2008-10-18 @ 12:49:24
Postat av: zanna, robin & elliot

Stort grattis på födelsedagen! :) Hoppas allt är bra, vädret kan man i alla fall inte klaga på.. ;)



Ses snart! Kram!

2008-10-18 @ 14:34:09
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: bror

Eftersom du inte svarar i telefon så får väl jag med gratulera över näte... Grattis!! Hipp Hipp Hurra

2008-10-18 @ 21:54:01
Postat av: bror....

2008-10-19 @ 08:47:51
Postat av: bror....

En kamera i mobilen e ingen konstighet....

Den både kul och bra att ha. Och alldeles ofarlig!

Nåväl hoppas din dag blev bra och att ni orkar er hit ( om ni är friska!!)

2008-10-19 @ 08:50:48
Postat av: Izabelle

En litet sent grattis ifrån mig :)

hoppas du hade en jättebra dag!

Hälsa allihopa.

Kram kram

2008-10-20 @ 16:30:05
URL: http://izabellewerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0