Ännu...

..en dag i paradiset.

Idag börjar verkligheten igen. Efter att ha varit ledig i fyra dygn ska jag jobba i fyra dagar. Jag vänjer mig aldrig vid att arbeta, konstigt men så är det.

Semester och lediga dagar i följd vänjer jag mig dock vid desto lättare.

Hoppas på lugna arbetspass. Trycket har varit hårt länge och borde vända nu, så brukar det vara. Dessutom har jag hand om en inskolning. En tjej som har hunnit jobba ett halvår redan ska förhoppningsvis börja hos oss.

Hon gick sin första dag med mig förra veckan - jag gjorde ingenting på hela dagen. En superduktig och trevlig blivande arbetskamrat. Det behöver vi ha! Vi har varit underbemannade länge nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0