Bordskick

Dagen kunde ha varit bättre.
Roar mig därför att glo igenom korten i kameran för att rensa. Hittade det här:


Hur i hela friden äter flickan tårta??

Kanske på samma konstiga sätt som storasyster äter smörgås:


Hittade dessa rester på vardagsrumsbordet. Plocka bort efter sig? Varför, det gör väl mammor hela tiden?

Inte konstigt egentligen att det blir lite fritid.....

Kan inte förstå hur de (ungarna, brödkanterna förstår jag, de är avgnagda) kan ha blivit så här. Jag är i det närmaste autistiskt manisk på att hålla undan prylar som ligger framme. Var sak på sin plats annars mår jag nästan fysiskt dåligt.(I mina lådor och skåp är det mer åt infernohållet....)

Eller är det uppror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0