Det blir finare och finare...



Igår la Martin lite stockar år mig så idag har vi roat oss med att fylla, fylla och fylla med jord.
Sen lite plantering med ormbunkar, och funkia. Tanken är att lite vita löjtnats hjärta ska kika upp också men de rötterna såg allt annat än lyckliga ut....

Jag har även frångått en grundtanke, min vän N, hoppas du inte satte kaffet i halsen när du såg tujorna...
(Har alltid sagt att det som växer i skogen inta ska befinna sig i trädgården)
De ska växa upp och skymma det blivande badrumsfönstret. Och ska det dölja ett fönster året runt får det helt enkelt bli barrväxter....

Kommentarer
Postat av: bror

Tujjor!!!???

2008-09-28 @ 14:04:35
Postat av: Marina

Dags för en omorganisation i trädgården igen!! Nä nu blir jag förvånad;-)(skratt) Du grejar och grejar du och fint brukar det ju bli så. Jag som är helnöjd med att jag har lyckats klippa ner alla rabatter och är klar inför vintern, tyckte jag var en stor prestation minsann;-)

2008-09-28 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0