Enkelt modersskap 2008

Lovis har en docka, som de flesta småflickor har. En del dagar är roligare än andra att leka med henne. I eftermiddags var det en sån där dag när dockan skulle med överallt.

Hon fick vara med i affärer i Kil, rida på Lovis axlar och titta på hästarna på ridskolan. Fick smaka på tuggummi också, hon är snäll min Lovis.

Så, i bilen på väg hem hörs ifrån baksätet;

- Nej, nu slutar du bråka, annars stänger jag av dig!

(Jag blev lite avundsjuk, vad skönt det vore. -Är du snäll nu? - Nej! - Ok, då drar jag knappen till off....)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haaahahaha ja du...dom är kloka och klarar allt småfolket ;-)...Fantasi Maria ;-)...Fantasiiii. kram på dig

2008-09-23 @ 11:08:19
Postat av: sara

Hallå där..nu sitter vi och hänger över datorn båda två. Det är kul och underhållande läsning. Du skulle satsa på detta du...Kram från Sara coh Micke.

2008-09-25 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0