Frisk

Lovis är feberfri idag men får vara hemma med oss idag, mig på förmiddagen, Martin på eftermiddagen. Så slipper vi VAB.
Jag måste ha varit galen när jag la mitt schema, andra veckan i följd som jag jobbar fyra dagar i sträck. Brukar alltid lägga tre och sen en ledig dag. Nästa vecka är luftig och fin, får se fram mot den.

På fredag är det "Skoletorp". Här på Tolita skolan ses alla föräldrar och barn på mellanstadiet en kväll och grillar ihop. Sedan lämnar man ungarna där och de ser på film, dansar lite, spelar spel osv. Sedan är tanken att de ska sova kvar.

Få se hur det går i år, förra året ville Julia hem vid tio-tiden för att det var bråkigt. Mindre bråkigt är det väl knappast i år, men hon har blivit större....

Var ute nyss och gav hästarna frukost (hö) och kände att jag längtar till våren..... Nån mer än jag som tror att min vinter kommer bli lång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0