Glömde säga..

Linn har spanat in en kille länge nu.

När jag kom hem berättade hon glatt att hon skulle ringa honom vid sju-tiden, han hade några klistermärken till henne.
Spännande!

Killen ringer kvart över fyra hit till Linn och undrar om de kan vara imorgon efter skolan! Jamen ni fattar vilken lycka.
(Det var jag som svarade och jag riktigt hörde paniken och handsvetten som bröt fram i andra änden av luren, men modig var han)

Hon säger sen lite försiktigt till mig, jag ska nog fråga chans imorgon.

Martin; Vadå fråga? Hångla upp honom i soffan så är det klart sen.

Ett hystersiskt fnitter av två tio-åringar brakar loss och "Gud vad äcklig du är pappa"

Verkar inte finnas något att oroa sig för, ÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0