God morgon.

Fredag. Förväntningarnas stora dag. Nu kommer helgen med avkoppling och möjligheten att göra det vi inte hinner under veckodagarna.

Helst ska vi umgås med alla och göra allt på en gång. Själv har jag bland annat shoppingtur i Sunnemo inplanerad imorgon. Ser jag fram emot hur mycket som helst.
Ska försöka hitta lite fina prylar till sovrummet. (Flest prylar när vi dör vinner, ni vet det va)


Och så väntar jag.

Kära bror och svägerska - Det går bra att leverera den här helgen. Är "snosesjuk"

Kommentarer
Postat av: bror

Men... så här e det ju! När alla slutar tjata, -då ska vi föda. E de inte det du lär dina barn med?

Hopppas helgen blir lika bra som du räknat med.....



Ps köp inte "yoggis" lakrits, vanilj å jordgubbsyoghurt!!!!! Ds

2008-09-26 @ 07:54:07
Postat av: Maria

Till min bror: Jagska sluta töla. Tack för tipset om yughurt, förstår att det inte är gott!

2008-09-26 @ 08:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0