Ledig dag

Slipper VAB idag då jag är ledig på schemat. Det är dyrt med VAB, därför är vi glada här hemma att vi faktiskt har rätt friska ungar.
Lovis sover än, (jag är rädd att jag snart kommer att vänja mig och få en chock när hon drar igång som vanligt), så jag vet inte status än.
Hon kändes inte varm när jag lämnade sängen och natten har varit lugn.

Hoppas vi kan vara ute lite idag. Jag har inget emot att ta ut barn en liten stund om de har feber, men igår kunde flickan inte ens gå från soffan till köket. Hon var som "Den vilda bebin". En fläck på kudden bara. Fanns inget att ta med sig ut på nåt sätt.

Blommorna i krukorna här ute ser sorgliga ut och behöver tömmas. Pelargonerna behöver samlas ihop så jag lätt kan slänga in dem vid frost. Tyvärr känns det som det kan hända när som helst nu, (frosten).

Måste leta upp min rattmuff. Sant, jag  har en till Martins stora fasa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ha en muff, har önskat mig det i flera år men J tycker att det förstör utseendet på bilen. Tror jag ska fetignorera detta och inhandla enbums! Hoppas ni kryar er!

2008-09-15 @ 09:51:44
Postat av: Annika

Haha rattmuff ÄR GOTT! Har ingen själv tyvärr. Är en stor fasa för Micke oxå :-)



Har ni de bra på mava? Saknar er!!

2008-09-15 @ 11:27:26
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0