Om det här är förpubertet...

...vill jag inte ens bo här om tre år!!

Julia har värsta brytet just nu och sitter på sitt rum. Gråter lite.

Gick upp och frågade vad i hela friden det var frågan om. (Minuterna innan satt vi och åt sen middag med ljus och myste liksom).

- INGET!
-Nåt är det ju, du sitter ju int och grinar annars....
- Det är INGET.
- Jag går inte innan du berättat vad det är.
- Då får du sitta länge du. (Rätt impad själv, hon kan redan gräla, my way ..)
- Berätta nu så kan vi gå ner, (lirkade lite fint)
- Du är så j-vla tölig och fattar ingenting. Det är inget säger jag ju. Hör på dig själv. Du bara tölar och tölar.
- Ok, sitt här och sura då.....
-TACK, äntligen har du fattat NÅT - GÅ UT!

Jag antar att det kommer mera och att jag kommer att vänja mig, men just nu känns det ganska skumt.

Hon håller på och separerar sig från mig!! (Fast hon kommer att vilja ha mina pengar och service i ca 7 år till - parasit - då vill jag ha lite vänlighet tillbaka!)

Kommentarer
Postat av: Marina

Oj, oj, oj detta kommer inte bli roligt. Jag kan riktigt se er två framför mig skrikandes till varann. Kommer reta gallfeber på varann.....Kommer inte bli lätt att vara ensam Martin i det huset heller...;) Jag tycker att det räcker gott med 2 och 4 årstrots än så länge...

2008-09-16 @ 14:45:02
Postat av: Julia

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!! ägd! <3

2011-12-16 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0