Trött

Ögonen går i kors.

Har hemskt dåligt samvete för Julia och Linn.
Väckte dem i morse och bad dem fixa sig själva, med frukost, tandborstning och ha koll på klockan för att gå ut till skolbussen. Dom är superduktiga!

De hade plockat in allt som ska bo i kylskåpet tillbaka dit.

Inte skrikit åt varandra en enda gång här nere.

Uppenbart kommit med bussen, för de är inte kvar här.

Lovis kom över till mig vid fyra-snåret och kunde inte somna om. Följaktigen inte jag heller.

Någon gång vid kvart över sex somnade hon, halv sju ringde klockan. Då var jag medvetslös. Därför la jag mig igen och vi sov till åtta. Skönt!!
Nu skrotar vi nog bara runt tills det blir dags för dagis och kvällsarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0