Utmaning

Blivit utmanad och jag är inte den som bangar!! Here are Marias 5/5

5 platser jag semestrat på:
Trysil, västkusten, Kos, Mallorca, Cypern

5 jobb jag haft:
Servitris i pizzeria, gatuköks kock, undersköterska kommunen, undersköterska demensboende, Sjuksköterska MAVA

5 saker i min handväska:
Tändare, cigg, plånbok, nycklar, passerkort till CSK.

5 saker i min frys;
Obegränsat med omärkta burkar med okänt innehåll, glass, nyplockad svamp, IS, kräftpaket.

5 saker i min bil;
Ratt, blinkers, säten, jättesnygg rattmuff, grus


Gud, vilken tråkig människa jag är.... Ser ut att vara organiserad men det är FEL!

Utmanar nu; Charlotte, Zanna, Madelene!!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har gjort det!

2008-09-22 @ 17:01:44
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0