Vad är det som händer?

Härom dagen var inloggningen till bloggen ny, ja,ja, säkert bättre....

Nu är även översikter och annat helt kocko, jag hade ju precis lärt mig flera funktioner och nu har de ändrat - jag är ju inte teknisk!

Angående det där att slappa resten av kvällen.

Det blev inte så, idag heller...

Just idag var svärfar intreserad av att ställa in sin husvagn på vår loge på vinterförvaring. Där fick Martin tillbringa sin kväll.

Min kväll blev enligt följande;

Borsta lerinpackad häst - (Hon gillar att lerbada)

Duscha och lägga Lovis (hon gillade inte det)

Hänga tvätten som jag ville att någon annan skulle ta hand om. (jag gillade inte det)

Sitter nu bitter i soffan. "Filip och Fredrik" och en påse häxvrål tröstar (kvar sedan jag köpte godispallarna i Edsvalla).
Martin får sitta i eget soffhörn.

Huvudvärk - VAS 5, med panodil.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vaddå godispallar???

2008-09-11 @ 10:24:56
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0