Att njuta av dagen

Underbart att vara ledig. Förmiddagen har spenderats med vänner och deras små i blandade storlekar. Ungarna har sysselsatt sig efter ålder och förmåga.
Min egen lilla snurra tog ett dopp i min lilla mini-damm. När tårarna torkat konstaterade hon att det var kallt vatten i den.
Jag tror henne och tänker inte testa själv....

Samtliga gående barn stuvades in i respektive bil när tröttheten slog till med lera från topp till tå. Martins ordspråk "Lortiga barn är lyckliga barn" borde betyda att de har haft trevligt de små liven =)

Vi vuxna har mest hängt i solskenet och druckit kaffe och pratat viktiga saker. (Skvaller mm).

Själv är jag mycket nöjd med dagens umgänge. Trevligt att träffa sina vänner, särskilt när jag jobbat så mycket och aldrig hinner med att fika på vardagarna.

Nu ska jag börja med nästa fas i ledigheten. Planera maximal funktion i minsta möjliga packning som ska följa med på minisemestern imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0