Barndom

Minns från min egen barndom de oändligt långa lovdagarna då jag bara var ute och lekte med kompisar, från morgon till sena kvällen.
Bestämde mig redan när jag väntade Julia att vårt hem alltid skulle vara öppet för alla barn som ville, (mindes att det fanns hem där det var mer okey att hänga än vissa andra).

Därför känns det gott att titta ut genom köks-fönstret en dag på påsk-lovet och se detta:



Vänner är viktiga, man växer aldrig ifrån behovet av dem heller (även om man växer ifrån en del av dem med åren och nya växer in). En skräck jag har haft är att något av mina barn skulle sakna vänner, inte vara godkänd som kamrat.

Idag ser det inte ut att "vara någon ko på isen"! (Skönt i mamma hjärtat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0