Dagen D

Nu är det centrifug-mage.

Var lugn som en filbunke igår men nu har allvaret i dagens möte gått upp för mig.

Om en pojke.

Vi ska inte synas i sömmarna av personal från familje-enheten utan av en mor.
Det är så vitt vi vet ingen "Y" - mamma (MAVA-slang för problem), utan en helt vanlig dödlig människa som behöver hjälp.

Tänker på hur jag själv skulle granska någon som ska ta hand om mina barn och ringer snart återbud...

Och vad ska jag ha på mig? Jeans och tröja, snygga byxor och struken skjorta, dräkt? Dräkt blir kanske svårt, då måste jag handla först.

Ska ägna lite tid till att nervöst springa runt i huset och göra helt oväsentliga saker, som jag brukar göra när jag är nervös. Plocka vissna blomblad, sitta på en stol och göra ingenting, titta ut genom fönstret.

Åh, jag är så jädra nervös!


Kommentarer
Postat av: A

Jaha nu fattar jag. Undrar just över pirret i magen på FB. Allt kommer å gå bra. bara lugn, andas - brukar M säga till mig när jag är stressad o nervig. Kram på dig

2009-04-24 @ 09:17:47
Postat av: Annika

LUGN de kommer gå skit bra!!!! Dräkt skulle jag nog inte rekomendera... ;)

2009-04-24 @ 13:06:28
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0