Gammal och ond?

För att göra en lång historia kort blev jag akut tvungen att undvika rondellen vid Biltema i morse (totalstopp där, jag hade bytt lampan på Bergvik) och dra vägen via Romstad till CSK.

Hur som helst kom jag på raksräckan mot Netto. Rödljusen tändes precis lagom när jag kom. Hade extrem tidsnöd, (sen trots tre timmars komp, duktigt, jag är typ aldrig försenad)

Ser på andra sidan övergångstället en liten liten farbror, sökert nittio bast, med käpp och hund. Fast de hade redan passerat övergångsstället. Ingen mer människa på mils avstånd.

Satt där i bilen, hyper-stressad och stirrade på den gamle mannen.

Jag är helt övertygad om att han log i mjugg, trots att jag bara såg ryggen på honom. Han gjorde det bergis på flit. Tryckte på knappen alltså.

Kan tillägga att vägen var så otroligt vältraffikerad att vi var två bilar i kö....

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej! Skall du skicka efter strumpor snart? Hör gärna av dig i så fall.

Mvh. moster

2009-04-30 @ 10:33:10
Postat av: sara

Hallå där.

Jag hoppas att du får vatten i badet snart. jag har pratat med min gubbe och vi ser fram emot att få husvagnsgäster i morgon om inte något annat blivit planerat för er. Vi tänder griller och så myser vi på altanen. Kram Sara

2009-04-30 @ 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0