Komp

Komp-morgon.

Fick kroppen att gå upp utan övertalning, tänk att endast knappa två timmars sovmorgon gör sådan skillnad!

Idag blir det skojdag hela vägen. Först lite HLR- uppdatering på våra natthjältar, sedan APT med inbjudna gäster som ska prata om.. ... har jag visst glömt men det är verkligen något intressant!

Efter det en Sköterskemöte, kanske inte jättekul men en nödvändighet.

Sen.

Då.

Kalas hos grannarna. Felix (Lovis allra bästa vän) fyller 4 år idag!! Och hans pappa 40!


Synd att jag ska jobba imorgon. Hur som helst blir det nog inget mer bloggande idag. Kommer nog hem nykter men sent.
Jag är underättad om att vi ska bli bjudna på smörgåstårta. Det var så länge sedan jag åt det och jag ser verkligen fram emot ett större hörn. Gud så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0