Kvällen

Bilen blev städad, sen blev det annat.....

Vi har påbörjat fogningen i badrummet, Martin satte sista kakelskivan vid ett-tiden. Härlig känsla. Det kommer bli ett badrum!

Sen kom lite vänner hit, massor av godis och lite påsk-mat. Bus och lek och en hel del värmlänskt töl.

Lovis försökte sig på att ge en av gästerna lite mat men pappan fick ta över, det var inte så enkelt som hon trodde. Inga likheter med dockorna alls....



Lilla M och Lovis kämpar på, söta!





Min blivande svärson åt inte mindre än sju ägg, han kommer bli en stor och stark pojke en dag.



Jag satt på altanen i solen med min bok och drack den där cidern som aldrig blev av igår, när resten av familjen drog igång lite våreldning. Martin blev halshuggen på bilden, i gengäld har jag med huvudet på grannpojken som kom med påsk-brev men blev kvar, förälskad i lågorna?

Linn har åter igen haft en underbar dag i skidbacken. Lyrisk berättade hon om sina åkturer och den fantastiska mat hon blivit bjuden på. Inte ett spår av hemlängtan.

Det kanske mest är jag själv som längtar och saknar......

Kommentarer
Postat av: Annika

Visst har de varigt en UNDERBAR dag!? Ansiktet svider av dagens uteliv :)



Ni verkar haft en RIKTIG påsk med massor av äggätande. 7 styycken är då inte dåligt :)

Ha nu en fortsatt trevlig påsk.

Kram

2009-04-11 @ 21:54:21
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0