Med barn!!!!

"Var och en är sin egen lyckas smed"

Nej, det stämmer inte. Hörde en livshistoria idag som gav rejält svid bakom ögonlocken. Det finns omständigheter som ingen rår över.

Kände en sådan stor empati med kvinnan mitt emot mig. Hon berättade om Junior med ett stort leende. Jag log också. (Handläggaren log även hon med hela ansiktet,  insåg att hon gjort århundradets fullträff)

Mamman vill ha oss, vi vill ha dom.

Dags för hembesök vad det lider. Då Junior ska säga sitt. Kanske det mest kritiska mötet under den här resan.



P.s. Tog vita byxor från H&M, vitt linne och en kofta över = mig själv.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till!

2009-04-24 @ 15:58:31
URL: http://underbarafia.blogg.se/
Postat av: K

Läste nu, åh vad spännande!! Ni är totalt supercoola och fantastiska som gör detta!! Benny hälsar också... Kramar i mängd.

2009-04-24 @ 19:34:16
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0