Oj, oj, oj.....

Idag har jag verkligen känt hur otränad jag är.

När jag klev in i bilen i morse stränade det bak i häcken och jag kunde inte förstå vad det var frågan om. Under dagen har det eskalerat till oanad stelhet och muskelvärk långt ner på låren (både fram och baksida).

Även axlar och skuldror har börjat väsa att "foga badrumsgolv ska du ge f-n i fortsättningsvis".

Har inte haft så ont i hela kroppen sedan min bror spöade mig i badminton för typ 15 år sedan. Och detta är bara början är jag rädd. Dag två brukar vara värre än dag ett......

Så imorgon får jag väl bli körd i rullstol på jobbet. Om någon frågar kan jag väl säga att jag är lam men att FK inte godkänner någon sjukpenning.

Nejdå! Så illa är det inte!

Nu ska jag ge mig på badrummet med lite slip-papper. Ikväll ska det bara arbetas till klockan 19.00 då det visst är någon sport på TV:n.....

Kommentarer
Postat av: Madelene

JAAA HEJA FÄRJESTAD!!!

2009-04-07 @ 19:25:46
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0