Oj

Ikväll har vi en kompis till Linn hemma. Hon ska sova över. Hon har aldrig varit hemma hos oss förut, självklart vill vi att hon ska trivas hos oss.

Vad gör jag då?

Jo, hoppar in i duschen, efter det sätter jag mig i köket och rakar benen, iförd min punk-klänning (som är otroligt skön men som jag bara visar mig i för få, psykiskt balanserade, personer). Efter detta vrålar jag;

- Är det Berg flyttar in NU?! och gör ett jämnfota hopp upp i soffan.

Då kommer jag på att vi har en okänd flicka hos oss ikväll.... Sneglade lite åt hennes håll. Väluppfostrad tös, inte en min i hennes oskyldiga ansikte.

Jag känner själv hur pinsam jag är. Min gud, jag hoppas hon törs återkomma!

Kommentarer
Postat av: A

Pinsamma morsan!

2009-04-04 @ 12:32:26
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0