Phu!

Alla barn ligger snällt i diverse olika former av bäddningar på övervåningen. Har nyss gått upp och dealat med dom (ljudnivåerna steg):

 -Den som väcker Lovis tar hand om henne inatt när hon leker.

Behöver jag skriva att det blev tyst? *fniss*

Stack sedan in handen i skafferiet efter påsen med gelénallar. Sparat från påsken (Ålands-fynd), Dom-Är-Mina.

Borta.

Nä nu dj------lar!
Blev växelvarm/kall, abstinent (sockerberoende är inget att leka med) och var helt övertygad att Martin snott dem med sig till Skövde. (Barnen äter inte godis just nu, därför gick de bort som godistjuvar. Så att jag äter i ensamhet är faktiskt av hänsyn, inte egoism)

Fast jag hittade dem. Gott. Särskilt de ljusgula, favoriter alla kategorier. (Nu misstor jag inte Martin längre heller).


   Mmmmmm......

Kommentarer
Postat av: Annika

Nä du sockerberoende är INGET att leka med. De kan jag skriva under på. Jag är en riktig missbrukare!

2009-04-15 @ 15:18:04
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0