Rörigt inlägg.

Sovmorgon.

Den blev oväntat lång. Lovis drömde något otäckt inatt och fick sova hos oss, vilket gör att hon sover längre på morgonen (ibland) trots och trängsel och väckarklockor.

Nu ska jag locka ner henne från alla leksakerna och få i henne lite frukost. Den står klar på bordet och hon har meddelat att hon kommer snart.

Sen bär det av ut till trädgården. Har som delmål att iaf få bort stenarna på gräsmattan. Till Martins fasa dröjer det inte länge nu innan gräsklipparen måste börja användas igen.

Planerar också att ta ett varv runt stora hästhagen och kontrollera att det är helt. Sen släpper vi nog över dem där i eftermiddag.
De brukar springa som tokiga, överlyckliga över den stora, gräs-stinna sommarhagen. De har i sanning ingen liten vinterhage heller men de är väl bortskämda antar jag. Som djur i fångenskap bör vara.
Jag lider när jag ser små rasthagar, små kaninburar eller kor som står i hagar med lera upp till knäna. Djur ska ha det så bra som möjligt.

Det blev rörigt det här. Fick byta rubrik för det handlade om ganska mycket.

Ha en dag, alla. Kaffe finns hela dagen till lediga och utråkade vänner.

Kommentarer
Postat av: A

Jag o Ville kanske beger oss en sväng ut på landet. Meja är på dagis och emär rätt späckad, men om du gör kaffe så slipper ju jag!!Vi får se vart vi landar oi vårat tidsschema.

2009-04-23 @ 09:20:11
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0