Bus på G

Ännu en oplanerad dag som börjar fyllas på i agendan. Jag älskar sånt. Att vara oplanerad och hoppa på första bästa roliga alternativ som dyker upp!

Ibland är jag oplanerad och inget roligt dyker upp = det blir en otroligt tråkig dag. Men de behövs väl för att man ska uppskatta det roliga?

Idag blir det mariebergs-skogen. Oklart hur många här hemifrån jag får med mig, allt från att vi åker två till att golfen är fylld till bristningsgränsen. Och ärligt talat, det spelar ingen som helst roll.

Nu ska jag avnjuta mina två timmar utan det lilla rosen-monstret. (Bulan i pannan är bara öm idag, syns inte alls, vilket troligen är mest tur för Martin. De som inte har små barn har nog svårt att förstå hur extremt starka och våldsamma de faktiskt kan vara).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0