Great!

Haft en superdag på Liseberg. Gick ut starkt med Balder. Hade dödsångest ganska omedelbart efter start. Något måste ha hänt sedan förra året då jag älskade den intill vanvett.

Drog sedan iväg i Kanonen. Den upplevde jag. Brukar inte beröras av den annars. Vad har hänt? Har jag åldrats tusenfalt sedan i fjol?

Traskade därför bort till Nina och Lovis som röjde rejält bland barnkarusellerna och hakade på där, behagligare.

Åkte givetvis lite Flume-ride (då var även Lovis med!) och hederliga bergbanan oxå, (x 2, på rad, den är så go).

Godis, massaor av dricka och trötta nöjda barn. Då drog vi hem. Nu ska det drickas vin så nu hinner jag inte skriva mer! Nina stampar i köket och väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter ju kanon!!!! Blir allt avis för de var min ENDA plan denna semstern -att ta åka till Lisseberg. Inget med de! Får väl se till hösten eller nästa år...

Drick nu lite gott vin o ha en skön kväll :)

2009-08-06 @ 21:41:53
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0